• وبلاگ : سخنراني هاي دكتر حسن عباسي (Dr Hasan Abbasi)
  • يادداشت : مقدمه‌اي بر دكترين مهدويت
  • نظرات : 1 خصوصي ، 3 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    بنام خدا و با سلام

    خبر دستگيري شما را در رجا نيوز خواندم و مطمئن بودم كه صحت ندارد و باز مطمئن بودم كه دست هاي كثيف آمريكائيان هرگز نخواهد توانست ابوذر انقلاب ما را لمس نمايد .و ديگر اينكه شكي نيست كه مطالب شما جزو اسناد انقلاب محسوب مي شود لذا قرار دادن آنها در وبلاگ و جذب خواننده به ملزوماتي نياز دارد كه بايد رعايت شود از جمله شما مي توانيد به علت طولاني بودن مطالب از ادامه مطب به همراه تصوير استفاده نمائيدو نيز در كنترل پنل پارسي بلاگ امكانات وبلاگ را فعال كنيد از جمله آرشيو مطالب ، پيوندهاي روزانه ، و ...كه در جذب خواننده نقش به سزايي دارد. و در پايان از بابت لينكي كه به وبلاگ ايران 22 داديد ممنونم . در ضمن وبلاگ ايران 22 با ( مساله هسته اي و نخاله هاي انقلاب ) بروز است. موفق باشيد .

    -------------------------------------------------------------------------------

    ...بگذاريد نخاله هاي انقلاب ، با شيطان بزرگ ، آمريکا برقصد . بگذاريد ، " آفتاب " ها به " آفتاب گردان "هاي شيطان پرست تبديل شوند و 16 سال حماقت خود را به پاي ناکارآمدي احمدي نژاد بگذارند و آن را در رسانه هاي مسموم خود " بازتاب " دهند . ما را چه باک ، احمدي نژاد از آن بيد هايي نيست که از اين باد ها بلرزد . او " گام هاي خداوند " را در تاريخ مي بيند و در چشمان لبريز از عدالت او " B52 " ها ، در آسمان خدا به لولو هايي مي ماند که تنها مي تواند آقازاده هاي نخاله زاده را بترساند . احمدي نژاد مي داند که درعصر شياطين زندگي مي کند و همچون انبياي عظام و اولياي خدا ، به همراه امت قهرمان خود در برابر شياطين قد علم خواهد کرد و ستمديده هاي تاريخ را به وعده هاي خداوند نزديک خواهد کرد . وعده اي که در آن ، حاکميت بر زمين ، براي مستعضعفان عالم ، تضمين شده است

    + حميد 

    آخ آخ اگه جنگ با اين آمريكايي هاي حروم زاده بشه
    چه سرهايي كه از اونا نبرم

    دستگيري استاد حسن عباسي در اربيل عراق توسط نيروهاي آمريكايي!!!
    85/10/29 12:11
    ( 0 راي ) امتياز :

    از سوي سخنگوي وزارت خارجه امريکا و خبرگزاري ها

    هويت دو تن از دستگير شدگان اربيل اعلام شد

    1- سرتيپ صحرا رودي عضو سپاه پاسداران(واحد عمليات خارج از کشور) ،

    2- دکتر حسن عباسي تئوريسين امنيتي سپاه و استاد دانشگاه امام حسين سپاه پاسداران.او در دانشگاه امام حسين سپاه "استراتژي تهاجمي" را تدريس مي کرد.

    هنوز شايعه دستگيري "جعفري" معاون دبير شوراي عالي امنيت ملي تکذيب نشده

    است.

    يک هفته پس از يورش امنيتي – نظامي امريکا به قرارگاه اربيل در عراق، بتدريج هويت دستگير شدگان اين قرارگاه فاش مي شود. سخنگوي وزارت خارجه امريکا بدون نام بردن از محمدجعفر صحرارودي و حسن عباسي(كسينجر اسلام)، اعلام داشت که دو تن از دستگيرشدگان قرارگاه اربيل در عمليات تروريستي دست داشته و از سوي پليس بين المللي نيز تحت تعقيب بوده اند. اين احتمال که آنها براي محاکمه تسليم يک دادگاه بين المللي شوند زياد است!!!!!!

    با اين وجود يك مقام امنيتي آمريكا در گفتگو با هاآرتص كه نخواست نامش فاش گردد عنوان كرد:

    بازداشت ودستگيري كسينجر اسلام ضربه اي ديگر بر پيكره ي ساختار طراحي هاي استراتژيكي رژيم ايران است!

    توضيح(*):اولين بار واشنگتن پست حسن عباسي را با نام (كسينجر اسلام) عنوان كرد.

    سايت خبري پيك نت نيز به پوشش اين خبر پرداخته است!!!

    توضيح از سوي تيم مديريت كلوب حسن عباسي (تفكري براي فردا):

    منبع اين خبر شبكه ي تلويزيوني V.O.A يا همون بنگاه شايعه پراكني صداي آمريكاست كه در يك ميز گرد تلويزيوني عنوان شده!

    تيم مديريت اين كلوب در بعد ازظهرپنج شنبه 28 دي ماه 1385 پس از تماس با شخص استاد حسن عباسي وبامطرح نمودن اين خبربا وي,ايشان در موضع گيري خود عنوان كردند :

    بگوييد عباسي 20 سال قبل در اربيل به عنوان نيروي عمليات ويژه حضور داشته ,واگر هم در اين موقعيت زماني در اربيل يا هركجاي ديگر در عراق مي بود ,قطعا" آمريكايي هم در آن نقطه نمي بود!

    با اين وجود قرار است دفتر روابط عمومي مركز بررسي هاي دكترينال امنيت بدون مرز(D.A.C.S.B)در بيانيه اي رسمي در اين رابطه اعلان موضع رسمي نماييد!